Bakan Uraloğlu: 5 gemi Hürmüz Boğazı’ndan geçiş talebinde bulundu

Hurmuz Bogaz Gecen Gemi Kaynak Belli Degil 2444084

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, “Yasa Moon” ve “Nejat” isimli Türk sahipli gemilerin Hürmüz Boğazı’ndan güvenli şekilde çıkış yaptığını belirterek, “5 gemi Hürmüz Boğazı’ndan geçiş talebinde bulundu. İki enerji gemisinin ise mevcut durumda çıkış talebi bulunmuyor” ifadelerini kullandı.

Bir Cevap Yazın

Scroll to Top

sitesinden daha fazla şey keşfedin

Okumaya devam etmek ve tüm arşive erişim kazanmak için hemen abone olun.

Okumaya Devam Edin